Hart voor jouw verhaal

17-10-2020

Ik wilde al heel lang een minibieb en nu staat hij er sinds 27 september. Je kan er lekker in rond snuffelen, een boek lenen, ruilen of een mooi boek van jezelf erin leggen voor anderen. Delen van verhalen is mooi vind ik.

In al mijn boeken staat een stempel met: Hart voor jouw verhaal, want dat is wat ik wil uitdragen als coach. Ik zal luisteren naar jouw verhaal, naar wat jij te vertellen hebt, naar wat jij hebt meegemaakt. Dat is jouw unieke weg die jij hebt afgelegd tot nu toe. 

Ik zal luisteren met mijn hart zonder te oordelen, want dat is waar mijn kracht ligt. Zo wil ik jou helpen om jouw verhaal lichter en dragelijker te maken. Zodat jij weer verder kunt op het door jouw gekozen pad.

© Copyright Chrisjescoaching 2024
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin